sobota, 20 czerwca 2015

Chłodniki Winiary

Chłodniki Winiary- Rekomenduj to

Ostatnio testowałam chłodniki znanej firmy Winiary, oczywiście dostałam się do kampani ze strony REKOMENDUJ TO.
Oto jak prezentowała się zawartość:
W paczce znajdowało się 8 chłodników buraczkowych, 6 ogórkowych, 6 koperkowo- czosnkowych.
Dodatkowo ulotki do rozdania i książeczka z przepisami.
Dodatkowo w przesyłce od Rekomenduj to znalazła się doniczka i nasionka do stworzenia swojego letniego ogródka.Mięta pieprzowa, szczypiorek i koperek
Póki co jeszcze nie zdążylam zasadzić, ale napewno w najbliższym czasie to zrobię.
Wróćmy jednak do chłodników- najbardziej zachwalanym przez rodzinę i znajomych jest czosnkowo koperkowy :)
Ciekawe przepisy możecie również zobaczyć na stronie:
https://www.winiary.pl/kat.aspx/1568/chlodniki
To nie tylko idealne danie na upalne lato, może także być jako kolacja czy podwieczorek..Doskonale się sprawdza podczas spotkań towarzyskich jako dodatek do grilla.
Cena jest bardzo przystępna, bo ok 1.50 zł.
przygotowanie też nie stanowi żadnego problemu, można skorzystać z przepisu na opakowaniu, bądż cieszyć się własnymi dodatkami.
 Sposób przygotowania jest taki prosty!
   Chłodnik+jogurt naturalny+świeże składniki które lubisz
Przygotowany według przepisu, wystarczy schłodzić w lodówce i pyszna orzeźwiająca zupa gotowa!
( 1-Zawartość opakowania zalać 300ml wrzącej wody, dobrze wymieszać, ostudzić do temperatury pokojowej.przygotować warzywa. 2-Do 500ml jogurtu dodaj ostudzoną zupę i warzywa. Całość dobrze wymiesza. Wstawić do lodówki na 1 godz.)

Chłodniki były naprawdę pyszne:), Na pewno do ich wrócimy nie tylko latem.Bardzo się przyda gdy nie mam czasu na gotowanie lub na pożywny podwieczorek.
A latem idealnie schłodzony naprawdę się sprawdza do grilla, czy też by się troszkę ochłodzić i ożeżwić.Smak jest delikatny w zależności od dodanych przypraw- ja akurat nie dodawałam , bo mój synek też miał chrapkę na nie.Ale rzecz gustu.

1 komentarz:

  1. Witam. Jestem tutaj po raz pierwszy. Mam pytanie: w tym roku, nie mogę w sklepach spożywczych, marketach, targowiskach zakupić Waszych chłodników,szkoda, były bardzo dobre, czyżby zakończyliście produkcję?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń