poniedziałek, 16 marca 2015

Mój konkurs Gliss Kur

Konkurs!
Chciałam wszystkich zaprosić na konkurs zorganizowanym przez własciciela tego bloga.
Proszę o udostępnianie mojego bloga w gogle+, oraz zapisanie się na listę obserwatorów bloga.Spośród użytkowników rozlosuję Szampon Gliss Kur- przeciw łamaniu się włosów.
Konkurs i wysyłka są całkowicie darmowe.
Organizatorem konkursu jest właściciel bloga:)
Czas do kiedy można się zgłaszać to 15. 04.2105r.


Dziś zakończenie konkursu, udział wzięli:
Benia Besia
Sylwia Bomba
Małgorzata Długajczyk
Marta Kacprzak
Leszek57op
Natalia Bobek
Karolina Błaszkiewicz.

Kochani zrobiłam tradycyjne losowanie z karteczkami w naczyniu.WYLOSOWANA OSOBA TO;
MAŁGORZATA DŁUGAJCZYK :).-skontakyuję się z wylosowaną osobą i oczywiście wyślę nagrodę :)

ZAGLĄDAJCIE NA MÓJ BLOG :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz