czwartek, 31 marca 2016

Żel Anticellulitis GorVita


Ostatnio miałam możliwość w ramach współpracy przetestować Żel  Anticellulitis firmy GorVita, za pośrednictwem p.Tomasza Górki z Agencji CREDO PR.
Może najpierw o składzie:
 Aqua, Propylene Glycol, Glycerin, Polysorbate 20, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Octyl Stearate, Paraffinum Liquidum, Dimethicone, Carbomer, Stearyl Alkohol, Triethanoloamine, Camellia Sinensis Extract, Paullinia Cupana Extract, Lithothamme Extract, Capsicin Extract, DMDM Hydantoin, Alantoin, Panthenol.

Zapewnienia producenta:



Żel znajduje się w plastikowej butelce z wygodnym dozownikiem który przez cały czas używania nie zacinał się ani nie sprawiał żadnych problemów.
Konsystencja przypomina bardziej balsam niż żel.Zapach nie jest drażniący tak jak w przypadku wielu żelów antycellulitowych, jest ledwo wyczuwalny i łagodny.Bardzo ładnie i szybko się wchłania.Do masaży potrzebujemy troszkę go więcej nałożyć z powodu szybkiego wchłaniania.
Więcej informacji o żelu  firmie GorVita znajdziecie na stronie http://www.gorvita.com.pl/new/produkty/kategorie-produktow/energia-i-witalnosc,42.html

Stosowałam żel przez dwa tygodnie 4 lub 3 razy dziennie. Troszkę się obawiałam się rozgrzewającego działania kapsaicyny, jednak nie potrzebnie.Bardziej odczuwałam ten efekt po wieczornym peelingu i w nocy gdy spałam przykryta pod kołdrą- a więc długotrwałe działanie na pewno jest:)Z początku w nocy mi to przeszkadzało, jednak można się przyzwyczaić albo odstawić żel na jeden dzień.
 Dodatkowo idealnie się sprawdza smarowanie przed fitness lub innych ćwiczeń, wtedy czujemy przyjemne rozgrzanie.Dla mnie bomba, motywuje mnie do dalszych wizyt w klubie fitness.
Podczas stosowania żelu( dwa tygodnie) nie zauważyłam zmniejszenia się cellulitu- po pierwsze dwa tygodnie to stanowczo za mało,  po drugie systematyczne wizyty w klubie dopiero zaczęłam.Ale obiecuje wrócić do postu ja skończy się cała zawartość butelki:)
Na pewno skóra np. na udach jest gładsza i napięta, wydaje mi się że ubyło z nich troszkę w obwodzie.Oczywiście pamiętajcie, że dieta odpowiednia musi być!Samo się nic nie zrobi!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz