czwartek, 10 marca 2016

TRND projekt Ariel i Lenor

W zeszłym tygodniu zawitała do mnie paczuszka z Trnd

Zawartość na najwyższym poziomie:) Kapsułki Ariel 3w1 mountain spring (15szt) + Lenor Parfumelle Gold Orchid.

Jeśli jeszcze nie zarejestrowaliście się na Trnd to zapraszam:)- http://www.trnd.com/pl/
Znacie kapsułki Ariel 3w1 Mountain spring? Jest to wyjątkowy środek piorący w płynnej formie, który łączy trzy działania w jednym produkcie: pierze, usuwa plamy i nadaje tkaninom blask.
Zapewniają one  doskonałe rezultaty nawet przy trudnych zabrudzeniach.Nadają się do prania zarówno tkanin białych, jak i kolorowych.
 Lenor Perfumelle Gold Orchid- jest to superskoncentrowany płyn wykorzystujący technologię FreshLock która sprawia, że nasze ubrania zachowują na długo świeżość i wspaniały zapach.Nowa technologia zawiera wysoce skuteczne kapsułki zapachowe które stopniowo uwalniają fantastyczny zapach i pozostawiają długotrwałą świeżość
Lenor neutralizuje ładunek elektrostatyczny twoich ubrań podczas prania aby zapewnić Ci uczucie wyjątkowej miękkości.Superskoncentrowany Lenor nie tylko sprawia że twoje ubrania są miękkie i mają świeży zapach.Zmniejsza również elektryzowanie się tkanin aby zapobiec uczuciu "przylegania" ubrań, a w dodatku zmniejsza zagniecenia, przez co masz mniej prasowania.

Ale może coś ode mnie :) Jestem bardzo zadowolona z używania kapsułek.przede wszystkim wygoda- nie muszę segregować białych i kolorowych ubrań co jest mi bardzo na rękę bo zazwyczaj mam do prania 3 białe bluzki, a reszta ubrań jest kolorowych.Zabrudzenia ładnie się dopierają.Do plam po spagetti z bluzy syna użyłam dwie kapsułki.Poradziły sobie:)Zeszły nawet plamy z zaschniętego błota z jeansów.


Przeważnie robię pranie w 40 stopniach, ale mam też ubrania które muszę prać w 30 stopniach- i tu kapsułki mnie nie zawiodły. Nie pojawiły się żadne podrażnienia na skórze zarówno mojej jak i dziecka mimo tego, ze należymy do wrażliwców

Lenor Perfumelle Orchid pachnie po prostu cudownie wlewam nakrętkę do prania i po wywieszeniu ubrań na suszarkę zapach unosi się w całym domu.Utrzymuje się też długo po włożeniu do szafki.Wykorzystałam okazję przy porządkach przed świątecznych i odświeżyłam ubrania i pościele teraz już przy otworzeniu szafek czuć zapach Lenora:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz