czwartek, 18 lutego 2016

Huile de douche olejek do kąpieli i pod prysznic Bioderma

Chciałabym wam przedstawić moja gwiazdę wieczoru- olejek do kąpieli i pod prysznic- Huile de douche od Biodermy :)
Co należy o nim wiedzieć? Ze strony producenta mamy zapewnienia, że jest on:
 -hipoalergiczny,
 -jest doskonale tolerowany przez skórę i oczy,
-nie szczypie w oczy,
 -nie zatyka porów,
 -nie zawiera mydła, parabenów, konserwantów sztucznych składników.

Wskazania:
 -od 1-go dnia życia
-skóra sucha i bardzo sucha
-wrażliwa skóra twarzy i ciała

Skład;
AQUA/WATER/EAU, GLYCERIN, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, SODIUM COCOAMPHOACETATE, LAURYL GLUCOSIDE, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, CITRIC ACID, PEG-90 GLYCERYL ISOSTEARATE, FRAGRANCE (PARFUM), MANNITOL, POLYSORBATE 20, XYLITOL, LAURETH-2, RHAMNOSE, NIACINAMIDE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, TOCOPHEROL, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, LECITHIN, ASCORBYL PALMITATE. [BI 725]
Więcej o informacji o olejku możecie przeczytać na stronie:http://www.bioderma.pl/produkty/atoderm/huile-de-douche
Olejek udało mi się zamówić w jednej z aptek internetowych 200ml + gratis 100ml, koszt 29,90 zł.


Nie będę ukrywać, że to mój najlepszy kosmetyk używanych do tej pory dlaczego już wam mówię.Przede wszystkim jest rodzinny- mogą stosować je maluchy od 1- go dnia życia, jak i dorośli, w praktyce bardzo korzystne mniej butelek w łazience i nie muszę się martwić, że syn dorwie jakąś i tragedia ze szczypiącymi oczkami gotowa. Delikatnie oczyszcza i intensywnie nawilża, chroni naszą skórę przed działaniem alergenów, olejnym plusem jest to, że nie trzeba po użyciu olejku stosować już balsamu czy kremu po kąpieli.
Opakowanie wygodne z pompką, nie trzeba się martwić, że nam się wyślizgnie z ręki
 Konsystencja jak na olejek przystało ładnie się pieni
Zapach ma lekki i delikatny:)To dodaje olejkowi uroku:)
Moje spostrzeżenia:
Tak naprawdę troszkę się obawiałam przy kąpieli syna, jego skóra tak jest wrażliwa, podatna na zaczerwienienia i podrażnienia.Ale już wcześniej zaufałam marce Bioderma i udało nam się przywrócić komfort skóry z linia Atoderm,Szybko okazało się, że niepotrzebnie. Mały po pierwsze miał zabawę cieszył się że może sam wszystko umyć (nawet włoski)- i pomyśleć że wcale nie były tłuste, wręcz przeciwnie, były miękkie w dotyku.A ponieważ syn to istny wulkan energii i nie lubi czekać aż mama go pobalsamuje po kąpieli i tutaj problem zniknął. Jego skóra już podczas kąpieli pokryła się warstwą olejku i po delikatnym wytarciu ręcznikiem nadal była gładka i aksamitna w dotyku.U nas najbardziej chyba cierpi buzia, często jest przesuszona z zaczerwieniami, śmiało mogę stwierdzić, że po użyciu olejku problemów tego typu nie było.
Ale to nie wszystko- ponieważ już jakiś czas mogę sobie w końcu pozwolić na dłuższe przebywanie w łazience:)- kto ma maluszki w domu ten chyba wie o czym pisze:)
Mogłam w pełni oddać się przyjemności związanej z domowym Spa- pod prysznicem:). Zapach olejku uspokoił moje zmysły wieczorem, po aktywnym dniu właśnie tego potrzebuje najbardziej.Nie miałam żadnych problemów z nakładaniem, rozsmarowaniem olejku ponieważ ładnie się pieni- tym tez mnie pozytywnie zaskoczył.Ciało od razu zrobiło się gładkie, miękkie i miłe w dotyku,niezwykłe w olejku jest także to, że intensywnie nawilża i odżywia skórę 24h, dzięki formule składającej się z33% lipidów.Po zastosowaniu nie odnotowałam żadnych przesuszeń skóry w miejscach gdzie zwykle mam z tym problem- łokcie, kolana.
Ponieważ ja bardzo lubię eksperymentować, użyłam olejku jako bazy do domowego peelingu, moje ulubione fusy z kawy+ cynamon :)

Nie zaobserwowałam również żadnych podrażnień po depilacji:). Olejek jest do twarzy i ciała wiec a więc korzystajmy do woli z jego zalet :)
Produkt na pewno na stałe zagości w naszej rodzinie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz