środa, 3 lutego 2016

Activia jogurt naturalny i owoce- Streetcom

Activia jogurt naturalny i owoce- Streetcom

Wczoraj dotarła do mnie paczuszka od Streetcom z activią jogurt naturalny i owoce:) Oto jak prezentuje się zawartość paczki

Jestem oczywiście pod wielkim wrażeniem zawartości
-ulotki dla znajomych
-34 szt activi o smakach- truskawka, malina, brzoskwinia, suszona śliwka.
Teraz moje śniadanie będzie tak wyglądać:)
Zabieram się za testowanie i rekomendowanie znajomym activi
Jeśli jesteś zainteresowany przystąpieniem do Streetcom zapraszam do rejestracji-https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/f21558c0a74e7638faee94679b979e08

Przedstawiam wa wyglądają poszczególne smaki :
TRUSKAWKA
BRZOSKWINIA
SUSZONA ŚLIWKA
MALINA
No to zaczęło się testowanie:)
Jeśli jadacie jogurty naturalne to wiecie, że są różne rodzaje- gęste, rzadkie słodkie, mdłe itp.Jak na zakupach stoję przed lodówką pełna jogurtów zawsze mam dylemat KTÓRY?.No właśnie a w rezultacie kończy się tak, że biorę pierwszy lepszy.Zdarzało mi się sięgać po activię owocową do picia z powodu problemów z trawieniem.Ale nie do końca mi to odpowiadało- przechylało się buteleczkę i raz dwa nie było zawartości.W sumie nie odczuwałam jakiś wyjątkowych doznań.Z Actiwią jogurt naturalny i owoce jest zupełnie inaczej. Otwieram opakowanie  mam do wyboru- albo najpierw łyżeczką zjem wierzchnią warstwę jogurtu naturalnego a potem osłodzę sobie troszkę owocami, albo zmieszam od razu całość i będę się delektować smakiem.
Zapach jak najbardziej odpowiedni konsystecja trochę leista ale nie przeszkadza to w niczym, wręcz przeciwnie można bez problemu dostać się do warstwy owoców na spodzie:).
Mi osobiście najbardziej smakował z brzoskwinią:)
Połączenie jogurtu naturalnego
i soczystych brzoskwiń które
smakują a słońce w letni poranek.
Najważniejsza dla mnie rola activi na trawienie okazała się bardzo pomocna już dnia drugiego:)
Z czego jestem mega zadowolona bo dolegliwości często się nasilały co utrudniało mi by codziennie cieszyć się życiem.

Ponadto Activia nie dosładza zarówno jogurtu jak i warstwy owoców wiec bez obaw odżywiajmy się zdrowo!To idealne połączenie zdrowia i przyjemności :)
Ponieważ nowa Activia to ponad 80% jogurtu naturalnego bez cukru, z wyjątkowymi bakteriami Actiregularis i odrobiną przyjemności w postaci owoców.
Polskie Towarzystwo Dietetyki także poleca Activię w codziennej diecie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz