niedziela, 10 stycznia 2016

Ziaja dermatologiczna baza z tlenkiem cynku

Ziaja Dermatologiczna baza z tlenkiem cynku

Jest mnóstwo kremów na odparzenia pieluszkowe.Ja natrafiłam na ten wspaniały krem.Naprawdę z czystym sumieniem mogę go polecić.Co prawda jest trochę żadszy niż sudokrem który do tej pory używałam, ale o niebo lepszy.
 Ziaja Baza Dermatologiczna przeznaczona jest do pielęgnacji skóry pod pieluszką. Preparat zapobiega pieluszkowemu podrażnieniu delikatnej skóry niemowląt i dzieci.

Baza jest również odpowiednia dla osób dorosłych o skórze bardzo wrażliwej i alergicznej w przypadku pielęgnacji wymagającej antybakteryjnej ochrony (trądzik, otarcia mechaniczne). Testowana na osobach narażonych na powstawanie odleżyn.

Właściwości Bazy dermatologicznej:

• może być stosowana od 1 dnia życia dziecka,

• zapewnia długotrwałą barierę przed wilgocią,

• łagodzi otarcia, zaczerwienienia i swędzenie,

• redukuje zmiany trądzikowe,

• hypoalregiczna, bez parabenów i barwników.

Sposób użycia: Bazę nanosić na oczyszczoną i suchą skórę w miejscach wymagających ochrony. Stosować w miarę potrzeb, nawet kilka razy dziennie, również profilaktycznie.



Krem idealnie się sprawdził u mojego maluszka.Bywały dni gdy miał odparzenia, np po biegunce.Wtedy oprócz wietrzenia pupy, gdy posmarowałam na noc grubszą warstwą rano został zaledwie ślad po odparzeniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz