sobota, 30 stycznia 2016

Bioderma Atoderm Intensive

Chciałam wam dzisiaj przedstawić najlepszy balsam na świecie- przynajmniej dla mnie i mojego synka
To Bioderma Atoderm Intensive.

Dużo czasu minęło zanim znalazłam odpowiedni kosmetyk dla synusia począwszy od Emolium, po Oilan.
Żadem w pełni nas nie zadowolił na tyle by go stosować.Miałam dość ciągłego wyrzucania ledwo co zaczętych opakowań najgorsze było to, że nie zawsze w aptece mieli próbki interesujących mnie produktów.No i kupowałam całe opakowania.
Mój syn Kubuś ma już dwa latka i od urodzenia miał problemy ze skórą.Nie miał stwierdzonego AZS, ale liczne zaczerwienienia, wysypki, podrażnienia.stąd mój post, by inne mamy skorzystały z zalet tego balsamu.
Po pierwsze jest bezzapachowy- co jest wielkim plusem, po drugie szybko widać rezultaty już po pierwszym użyciu :)
Ale najpierw o składzie:
AQUA/WATER/EAU, GLYCERIN, MINERAL OIL (PARAFFINUM LIQUIDUM), HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, BEHENYL ALCOHOL, SUCROSE STEARATE, CANOLA OIL, TOCOPHEROL, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, PENTYLENE GLYCOL, BETA-SITOSTEROL, ZINC GLUCONATE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, NIACINAMIDE, PALMITAMIDE MEA, 1,2-HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, SODIUM LAUROYL LACTYLATE, CERAMIDE NP, 01X8103F306 POLYSORBATE 60, SORBITAN ISOSTEARATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, CERAMIDE AP, PHYTOSPHINGOSINE, CHOLESTEROL, CARBOMER, CERAMIDE EOP, XANTHAN GUM, DISODIUM EDTA, SODIUM HYDROXIDE, CITRIC ACID.

Zapewnienia producenta:
Kojący balsam emolientowy wzbogacony o działanie przeciwświądowe odbudowujące ochronną barierę skóry i zapobiegające podrażnieniom.

• Trwale odbudowuje i tworzy ochronną barierę skóry oraz powstrzymuje dostęp alergenów kompleks LIPIGENIUM®
Reguluje florę saprofityczną skóry estry cukrowe Kompleks LIPIGENIUM® + estry cukrowe = SKIN BARRIER THERAPY®
Biologicznie i trwale przywraca zdrową barierę skórną
 Natychmiastowo nawilża kompleks wazelinowo-glicerynowy
 Działa przeciwbakteryjnie i zapobiega tworzeniu się zmian zapalnych Beta-sitosterol, glukonian cynku
 • Działa przeciwświądowo i przeciwdziała nasileniu choroby PEA – biomimetyczny amid kwasu tłuszczowego
 • Odbudowuje barierę hydrolipidową naskórka Witamina PP
 • Przywraca skórze poczucie komfortu
 • Bardzo dobrze tolerowany
 • Bez parabenów
 • Formuła bezzapachowa
 • Hipoalergiczny
 Jeśli nie jesteście pewni czy dziecko bądż wy macie problem z Atopowym Zapaleniem Skóry zapraszam do poczytania ciekawego artykułu na stronie Biodermy
 Można na prawdę się wiele dowiedzieć, więc warto poczytać więcej na ten temat.

 Opakowanie wygodne w użytkowaniu aczkolwiek duże pojemności Atoderm Intensive 500ml są z pompką.Zamknięcie typu kik

Wracając do naszej rodziny i problemów skórnych mogę śmiało się wypowiedzieć po ponad miesiącu stosowania- Kubuś przestał mieć problemy ze skórą zniknęły zaczerwienienia, podrażnienia.Codziennie  po kąpieli smarowałam całe ciało, a w dzień wiadomo rączki i buzię po każdym umyciu.Atoderm Intensiv nawet ja mu podkradam np. na dłonie- i cieszę się, że nie muszę już poszukiwać dobrego kremu do rąk.
Następna zaleta balsamu to, że bardzo ładnie się rozprowadza, nie jest lepki ani klejący, jak niektóre balsamy natłuszczające i szybko się wchłania nie musimy czekać z ubieraniem :) Jest bardzo wydajny, opakowanie 200ml. mamy już 1,5 miesiąca a końca nie widać- jest ponad połowa opakowania :)
Najważniejsze, że po długich poszukiwaniach wreszcie znalazłam odpowiedni kosmetyk dla malucha.
Co do ceny to pojemność 75ml możecie już nabyć za ok 20.00 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz