poniedziałek, 23 marca 2015

Priorin Extra szampon

Jakiś czas temu za udział w konkursie na stronie http://wizaz.pl/ otrzymałam taki oto upominek :)
A, że moje włosy pozostawiają wiele do życzenia od razu zaczęłam testowanie.
Opis producenta:
Priorin Extra szampon zawiera glikoproteiny znane ze stymulacji komórek skóry głowy. Jest to formuła z prowitaminą B5 oraz ekstraktem z prosa (naturalnyt ekstrakt roślinny), który odżywia włosy i zapewnia długotrwałe nawilżenie. Nie zawiera barwników ani parabenów.
 Unikalna formuła szamponu oparta jest na sprawdzonym połączeniu składników preparatów PRIORIN® EXTRA. Nie musisz zatem iść na żaden kompromis, nawet gdy myjesz włosy - możesz dbać o nie zarówno w delikatny, jak i skuteczny sposób. Naturalne składniki pochodzenia roślinnego i witaminy wchodzące w skład szamponu PRIORIN  EXTRA odżywiają włosy i dbają o ich zdrowie. Szampon PRIORIN  EXTRA nawilża i odżywia Twoje włosy.
Działanie szamponu PRIORIN  EXTRA opiera się na 3 cennych składnikach:
Glikoproteiny
Glikopreteiny wspomagają porost włosów I pobudzają komórki cebulek włosów. Umożliwia to utrzymanie zdrowych włosów.

Kwas Pantotenowy
Kwas pantotenowy wzmacnia i regeneruje włosy. Nawilża włosy i w efekcie nadaje im połysk i objętość.

Wyciąg z prosa
Wyciąg z prosa dostarcza włosom ważnych składników mineralnych i działa łagodząco na skórę głowy.

Właściwy wybór na co dzień
Szampon PRIORIN EXTRA do każdego rodzaju włosów
Dzięki szamponowi PRIORIN EXTRA możesz myć codziennie również wrażliwe i delikatne włosy. Jego naturalne składniki stanowią uzupełnienie program odżywczego dla Twoich włosów, obejmującego stosowanie kapsułek PRIORIN  EXTRA i uzupełniają działanie tego produktu.


Nastawiłam się bardzo pozytywnie do używania tego szamponu, trzymałam po każdym myciu przez 3 minuty na włosach po czym spłukiwałam.Dodam,że myję włosy co dwa dni.Pierwsze odczucia po dwóch umyciach- przestała swędzieć skóra głowy.Mam powracający problem z łupieżem i myślałam, że wreszcie się skończy koszmar ale na tym się skończyło.Po użyciu jakieś pół opakowania problem powrócił.Nie wiem czym to spowodowane.A tak się starałam.Troszkę męczące te trzymanie tych paru minut co dwa dni przy myciu włosów, ale co się nie robi:), No nic zużyłam jednak do końca opakowanie i było by na tyle.
Wniosek: To chyba tylko uzupełnienie do kuracji z tabletkami Priorin.Ogólnie nie pomogło nawet na moje wypadające włosy.Jestem troszkę zawiedziona, ale bogatsza w doświadczenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz